Zobacz na stronach » Wideo Kurs

Jak zwiększyć swoje zyski z email marketingu?

Autorem artykułu jest Jacek Pietrasiuk

Sekretem sukcesu marketingu bezpośredniego w internecie jest technika follow-up. Polega ona na wielokrotnym wysyłaniu e-maili z tą samą ofertą do tej samej grupy odbiorców.

Takie serie powtórzonych maili mogą Ci podnieść sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent w stosunku do maila wysłanego tylko jeden raz. Z techniki tej korzysta praktycznie każdy skuteczny marketer internetowy.

Dlaczego technika follow-up jest tak skuteczna ?

Ponieważ Twój potencjalny klient otrzymując pierwszego maila mógł akurat nie być w nastroju do kupowania, mógł nie być jeszcze mentalnie gotowy do dokonania zakupu albo mógł po prostu odłożyć decyzję na później i o niej zapomnieć.

Ważne jest, aby temat i treść kolejnych wysłanych maili nie była taka sama. Jeśli wyślesz kolejne maile identyczne to ryzykujesz, że Twój potencjalny klient usunie wiadomość w ogóle do niej nie zaglądając.

Dlatego każdy wysłany przez Ciebie mail powinien podchodzić do Twojego produktu z trochę innej perspektywy. Możesz oczywiście powtórzyć kluczowe korzyści wynikające z zakupu Twojego produktu, możesz również przytoczyć opinie klientów, którzy już kupili Twój produkt, (pamiętaj jednak, aby w takim przypadku zawsze zapytać o zgodę na wykorzystanie opinii).

Takiego maila z tą samą ofertą (ale ze zmienioną treścią) powinieneś wysłać 3-5 razy do każdego swojego potencjalnego klienta. Spora część Twoich potencjalnych klientów zmieni się w Twoich klientów dopiero po zapoznaniu się z którymś z kolei mailem dotyczącym Twojej oferty.

Najlepiej jeśli połączysz technikę follow-up z wielokrotnym autoresponderem. Tym sposobem stworzysz potężny system sekwencji wiadomości, dzięki któremu połączysz wysyłanie wartościowych dla Twoich subskrybentów treści z seriami maili sprzedażowych. Wysyłanie wartościowych treści pozwoli Ci na zbudowanie zaufania wśród Twoich subskrybentów, dzięki czemu zwiększysz ilość zawieranych transakcji.

Wykorzystując autoresponder i technikę follow-up możesz w pełni zautomatyzować sprzedaż w swoim biznesie internetowym. A to właśnie automatyzacja jest kluczem do sukcesu w internecie.
_ _ _ _ _

Pozdrawiam, Jacek Pietrasiuk http://www.jacekpietrasiuk.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:


Udostępnij:





Tweetnij