Zobacz na stronach » Wideo Kurs

Email marketing - 3 użyteczne strategie

Autorem artykułu jest W. Orzechowski
 
Poznaj trzy użyteczne strategie, które możesz zastosować przy prowadzeniu e-mail marketingu. Dzięki nim Twoja kampania e-mail nabierze skuteczności.
 
 
Pierwsza strategia: Rozwijaj relację ze swoimi Klientami i buduj wiarygodność oferując darmowe informacje
 
Wysyłając swoim subskrybentom wartościowe i darmowe informacje, takie jak eBook uznanego autora, pozwoli im Cię poznać i zaufać Ci. Jak tylko podniesiesz swoją wiarygodność, dramatycznie zwiększą się Twoje szanse na zmianę subskrybentów w lojalnych klientów.

Prowadząc e-mail marketing możesz zaoferować absolutnie wszystko, od darmowych raportów, do darmowych wersji trial programów - cokolwiek wyda Ci się interesujące dla Twoich odbiorców.
 
 
Druga strategia: Zachęcaj odbiorców do ponownych odwiedzin ogłaszając regularne promocje
 
Jak tylko zaczniesz zbierać adresy e-mail, możesz wysyłać swoim Klientom i subskrybentom regularne aktualizacje, pozwalające dowiedzieć się im jakie oferujesz promocje. Wysyłanie regularnych ofert zniżek jest świetnym sposobem na zapoznanie Twoich Klientów z Tobą i Twoją witryną - i zrobienia z nich stałych Klientów, którzy będą od Ciebie kupować raz za razem. Kompleksowy e-mail marketing pozwala na znaczne powiększenie grona Takich Klientów.
 
 
Trzecia strategia: Twórz wydarzenia „tylko dla Klientów"
 
Przypuśćmy, że jesteś właścicielem restauracji i zbierasz adresy e-mail swoich gości. Mógłbyś wysłać każdemu z nich wiadomość e-mail z zaproszeniem na ekskluzywny wieczór degustacji win, tylko dla stałych Klientów. Nagrody tego rodzaju są jednymi z najlepszych sposobów na wykorzystanie wartości stałych Klientów.
 
 
Jeżeli prowadzisz e-biznes możesz stworzyć specjalną podstronę, na Twojej witrynie, która będzie dostępna tylko dla Klientów i wysłać im e-mail, w którym napiszesz im jakie promocje oferujesz na tej specjalnej stronie, dostępnej tylko dla nich.
_ _ _ _ _
 
Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:


Udostępnij:





Tweetnij