Autorem artykułu jest agata
Podczas robienia zakupów w sieci wielu internautów bardzo chętnie korzysta z opinii innych osób, które wcześniej kupiły dany produkt, lub korzystały z usług konkretnego sprzedawcy. Pozytywne opinie od klientów są świetnym wabikiem przyciągającym kolejnych kupujących.
Jak je zdobyć? Sklepy funkcjonujące na rynku od dłuższego czasu zapewne posiadają już sporą ilość rekomendacji od zadowolonych klientów. A co z małymi sklepami, które właśnie zaczynają wchodzić na rynek? Te przede wszystkim powinny się skupić na tym, by zapewnić obsługę klienta na najwyższym poziomie, tak by dać klientom podstawy do wystawienia pozytywnych opinii. Potem należy ich jeszcze do tego zmotywować – ponieważ kupujący rzadko decydują się na wystawienie komentarza sami z siebie.
Jednym z pomysłów może być np. przyznanie jakiś bonusów czy punktów za każdą dodaną opinię. Dla najbardziej aktywnych można przygotować jakieś drobne upominki.
Często zdarza się, że klient zwyczajnie nie wie jak i gdzie dodać opinię o sprzedawcy. Dlatego najlepiej wskaż mu to miejsce. Możesz go też poprosić o dodanie opinii – np. w mailu, którego wysyłasz wraz z informacją o wysłaniu towaru.
Czasem klienci sami wykazują entuzjazm pisząc np. maila z podziękowaniami za udaną transakcję itp. Wykorzystaj to i poproś o dodanie pozytywnej opinii we wskazanym przez ciebie miejscu.
I pamiętaj o najważniejszym – dawaj klientom jak najwięcej okazji do wydawania pozytywnych opinii. Staraj się czymś wyróżnić – najkrótszym czasem dostawy, tańszymi niż u konkurencji kosztami przesyłki, rabatami itp.
Jak je zdobyć? Sklepy funkcjonujące na rynku od dłuższego czasu zapewne posiadają już sporą ilość rekomendacji od zadowolonych klientów. A co z małymi sklepami, które właśnie zaczynają wchodzić na rynek? Te przede wszystkim powinny się skupić na tym, by zapewnić obsługę klienta na najwyższym poziomie, tak by dać klientom podstawy do wystawienia pozytywnych opinii. Potem należy ich jeszcze do tego zmotywować – ponieważ kupujący rzadko decydują się na wystawienie komentarza sami z siebie.
Jednym z pomysłów może być np. przyznanie jakiś bonusów czy punktów za każdą dodaną opinię. Dla najbardziej aktywnych można przygotować jakieś drobne upominki.
Często zdarza się, że klient zwyczajnie nie wie jak i gdzie dodać opinię o sprzedawcy. Dlatego najlepiej wskaż mu to miejsce. Możesz go też poprosić o dodanie opinii – np. w mailu, którego wysyłasz wraz z informacją o wysłaniu towaru.
Czasem klienci sami wykazują entuzjazm pisząc np. maila z podziękowaniami za udaną transakcję itp. Wykorzystaj to i poproś o dodanie pozytywnej opinii we wskazanym przez ciebie miejscu.
I pamiętaj o najważniejszym – dawaj klientom jak najwięcej okazji do wydawania pozytywnych opinii. Staraj się czymś wyróżnić – najkrótszym czasem dostawy, tańszymi niż u konkurencji kosztami przesyłki, rabatami itp.
Podczas robienia zakupów w sieci wielu internautów bardzo chętnie korzysta z opinii innych osób, które wcześniej kupiły dany produkt, lub korzystały z usług konkretnego sprzedawcy. Pozytywne opinie od klientów są świetnym wabikiem przyciągającym kolejnych kupujących.
Jak je zdobyć? Sklepy funkcjonujące na rynku od dłuższego czasu zapewne posiadają już sporą ilość rekomendacji od zadowolonych klientów. A co z małymi sklepami, które właśnie zaczynają wchodzić na rynek? Te przede wszystkim powinny się skupić na tym, by zapewnić obsługę klienta na najwyższym poziomie, tak by dać klientom podstawy do wystawienia pozytywnych opinii. Potem należy ich jeszcze do tego zmotywować – ponieważ kupujący rzadko decydują się na wystawienie komentarza sami z siebie.
Jednym z pomysłów może być np. przyznanie jakiś bonusów czy punktów za każdą dodaną opinię. Dla najbardziej aktywnych można przygotować jakieś drobne upominki.
Często zdarza się, że klient zwyczajnie nie wie jak i gdzie dodać opinię o sprzedawcy. Dlatego najlepiej wskaż mu to miejsce. Możesz go też poprosić o dodanie opinii – np. w mailu, którego wysyłasz wraz z informacją o wysłaniu towaru.
Czasem klienci sami wykazują entuzjazm pisząc np. maila z podziękowaniami za udaną transakcję itp. Wykorzystaj to i poproś o dodanie pozytywnej opinii we wskazanym przez ciebie miejscu.
I pamiętaj o najważniejszym – dawaj klientom jak najwięcej okazji do wydawania pozytywnych opinii. Staraj się czymś wyróżnić – najkrótszym czasem dostawy, tańszymi niż u konkurencji kosztami przesyłki, rabatami itp.
Jak je zdobyć? Sklepy funkcjonujące na rynku od dłuższego czasu zapewne posiadają już sporą ilość rekomendacji od zadowolonych klientów. A co z małymi sklepami, które właśnie zaczynają wchodzić na rynek? Te przede wszystkim powinny się skupić na tym, by zapewnić obsługę klienta na najwyższym poziomie, tak by dać klientom podstawy do wystawienia pozytywnych opinii. Potem należy ich jeszcze do tego zmotywować – ponieważ kupujący rzadko decydują się na wystawienie komentarza sami z siebie.
Jednym z pomysłów może być np. przyznanie jakiś bonusów czy punktów za każdą dodaną opinię. Dla najbardziej aktywnych można przygotować jakieś drobne upominki.
Często zdarza się, że klient zwyczajnie nie wie jak i gdzie dodać opinię o sprzedawcy. Dlatego najlepiej wskaż mu to miejsce. Możesz go też poprosić o dodanie opinii – np. w mailu, którego wysyłasz wraz z informacją o wysłaniu towaru.
Czasem klienci sami wykazują entuzjazm pisząc np. maila z podziękowaniami za udaną transakcję itp. Wykorzystaj to i poproś o dodanie pozytywnej opinii we wskazanym przez ciebie miejscu.
I pamiętaj o najważniejszym – dawaj klientom jak najwięcej okazji do wydawania pozytywnych opinii. Staraj się czymś wyróżnić – najkrótszym czasem dostawy, tańszymi niż u konkurencji kosztami przesyłki, rabatami itp.
_ _ _ _ _
agata b.
Artykuł pochodzi z serwisu
www.Artelis.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz