Zobacz na stronach » Wideo Kurs

Czy mogę zadać Ci pytanie?

Autorem artykułu jest Anna Kalicińska

Czy chcesz poznać tajne techniki profesjonalnych copywriterów?
Czy chcesz użyć ich do potrojenia efektu manipulacji czytelnikiem?
Czy uważasz, iż znając tę technikę wpłyniesz pozytywnie na los firmy?

Zadawanie pytań czytelnikowi to jedna z najłatwiejszych i najpotężniejszych technik w copywritingu.
Każde skutecznie zadane pytanie ma moc przyciągania uwagi, zwiększając chęć przeczytania całego tekstu w celu uzyskania odpowiedzi.

Chcesz się dowiedzieć, jak dokładnie działa ta technika i dlaczego jest tak skuteczna?
Moc zadawania pytań.
Kiedy zadajesz pytanie, zmuszasz czytelnika do odpowiedzi.

Dlaczego tak się dzieje?

Dziecięca ciekawość świata wywodzi się z poszukiwań ciągłych odpowiedzi. Nasz mózg został przeszkolony w ten sposób, aby dążyć do uzyskania informacji.

Jak to się dzieje?

Kiedy zadajesz pytanie, czy to w ofercie czy wpisie blogowym, mózg czytelnika domaga się uzyskania odpowiedzi. Co więcej, poszukuje odpowiedzi ukrytej w tekście. W tym celu Twój potencjalny klient jest w stanie przeczytać cały tekst. Jego mózg musi zaspokoić potrzebę odszukania odpowiedzi i przyjęcia jej do wiadomości.

Chcesz, abym podała Ci przykład?

Wystarczy, że spojrzysz na tekst, który właśnie czytasz. Składa się z samych pytań. Każde pytanie podsyca ciekawość i sprawia, że usilniej próbujesz odnaleźć odpowiedź.

Uwielbiam tę technikę, a dlaczego?

Pozwala mi zmuszać czytelników do przeczytania tekstu.

Czy chcesz wiedzieć, gdzie można zastosować tę technikę?

Wszędzie! na blogach, stronach, forach...
Ze względu na swą konstrukcję, jest używana w nagłówkach, podtytułach, akapitach... i nie tylko do sprzedaży!

Chcę zadać ci jeszcze jedno, ostatnie pytanie!

Dlaczego nie zadajesz pytań w swoich tekstach?

Pamiętaj!
Każde zadanie pytanie domaga się odpowiedzi. Postaraj się nie zadawać pytań retorycznych!

Do zobaczenia
Anna
_ _ _ _ _


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:


Udostępnij:





Tweetnij